jag e seg :)

hej din potatisgroda :D
jag har inte hunnit blogga på några dagar :p
skriver lite om dom dagarna nu.
fredag;

skola,
helt okej,
haha, på lunchen var typ hela vår klass på ica & köpte godis :D
sen kollade vi på film i 2 timmar :)
sen var skolan slut & äntligen var det höstlov ;d
efter skolan hjälpte jag & några andra till att fixa lite i idrottshallen,
för på kvällen började sandbycupen :)
jaja , senare på kvällen kollade man på ss-cupen med massa folk,
sen sov jag, hanna, johanna & cassandra över :D



lördag;

vaknade upp kl 7 med älsklingar (:
hanna skulle döma, och vi skulle följa med och kolla.
när hanna hade dömt färdigt åkte cassi & jojjo hem,
och jag cyklade hem till mig.
sen va jag med isakälskling :D
på kvällen blev ss-cupen med p96,
sjukt kul :D
vi vann 1 match iaf :D
vi var bäst ;)
efter matchen åkte jag och några andra till donkan,
med sebbe i hans bil :P
så jävla kul det va,
skratta som satan :D
sen hem och sova :)



söndag;

upp 7 igen,
för att döma småpluttar i ss-cupen.
efter det stack jag hem igen,
sen åkte man iväg på MSK-cupen i löberöd ;)
bara för att vi vann hela skiten :D
södra sandby if in my heart (L)
sen hem & chilla vid datorn,
sen sova :)



måndag;

idag blev det hanna och alle.
på kvällen hade vi judo-träning med laget,
haha , faktiskt kul :D
sen hem till hanna & duscha,
sen hem till mig,
och nu sitter vi här :)
vi ska lana hela natten lång :D
tack för en sjukt rolig helg,
pussseen <3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0