hej,

tja,
då var klockan typ halv 4,
på natten.

jag sover över med emma,
hon har redan somnat,
så jag spelar spel på facebook,
och nu bloggar jag lite.
igår spelade vi bombi bit cup (f96)
vi vann hela skiten,
fan vad vi är bäst!
ssif in my heart !

sen hem till mormor och morfar och sova där.
idag vaknade jag upp hos dom,
sen åkte vi till sonja & begnt.
när vi hade varit där åkte vi hem till mormor och morfar igen,
och åt lunch.
sen efter ett tag skulle vi hem.
när vi kom hem satte jag mig vid datorn en stund,
sen kom emma.
under kvällen har vi kollat på tv,
spelat dator och lekt fjortisar, höhö.
tack för dagarna,
pusseN ^
(bilder från när jag var med ellan i onsdags)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0