helgen

hej :)

har inte hunnit blogga de senaste dagarna,
men nu ska jag skriva lite om dom :)


torsdag;

skola som vanligt.
var på polisförhör i typ 1 timme,
jobbigt :(
sen sov man hos hanna :D


fredag;

först skola.
sen hem till hanna :)
på eftermiddagen kom isak & hans lag hem från barcelona,
yeyy :D
så på kvällen va jag med isak ;*
sen hem till hanna och sova där :)

lördag;

vaknade upp hos hanna.
sen hem,
och sen till staffanstorp för att sova över med kussebusse amanda :D
kulkul :)

söndag;

vaknade upp med amanda,
sen kom min familj dit och åt brunch.
sen hem och träna :)

nu sitter jag här och gör ingenting :)
ska nog sova snart,
skola imon :(

tack för en rolig helg,
PUSS <3





(gammal bild, bara tog en)

Kommentarer
Postat av: Signe ♥

Söt blogg!

2010-10-25 @ 18:53:54
URL: http://xxxxs.blogg.se/
Postat av: agnes :)

hejhej!

Vad fin blogg du har ! :))

KOlla min ? :d <3

2010-10-25 @ 18:54:42
URL: http://mountaintwig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0